onsdag 19 maj 2010

Onsdag

11.40
Börjar va lite less på att va arbetslös nu, var skönt första veckorna men nu vill jag jobba!! Men finns ju en stor fördel med att inte jobba, kan ju vara hos Jon varje dag :) Och det är ju inte fy skam! I måndags var Amanda ledig så då hade jag sällskap hela dagen, vi fick dessutom besök av Lena och Aia... Igår fick jag nöja mig med katternas sällskap när jag låg ute i solen med en bok. Pojken for och körde cross direkt efter jobbet och var inte hemma förrän nio. Var en mycket trött och hungrig kille som kom genom dörren, han åt och somnade sen fort i soffan mot min axel :)

Så vad skulle jag ha hittat på idag då? Kanske ska he mig ut och kratta den sista fläcken, ta en promenad och baka lite kanske?

Ikväll vankas det krattning hos Jons farmor i Påle, imorgon fyller hans moster 60år och på fredag blir de Lule och gratta Elina...

Inga kommentarer: