tisdag 23 september 2008

Höst promenad



Var så himla fint väder idag så jag beslöt mig för att äntligen ta mig i kragen och gå hem från jobbet. Passade på att ta en omväg upp till forsen i solen och njuta av det vackra vädret och titta på alla fina löven. Är ju himla fint med höst alltså. Nog för att jag gärna skulle ha full vinter nu på en gång!! Tänkte bara gå in en snabbis i Trångfors och säga hej men ja hann inte mer än komma in när farfar kom hem och log och sa "Oj vilken tur att du var här!" Och snörde ner en back med älgkött på golvet. Så det var bara hugga in och börja putsa och paketera kött.


Sen blev det till och skynda sig hem och snöra i sig nå mat och byta kläder och bege sig mot Älvsbyn på ljusparty hos Emma. Köpte likadana vaser/ljusstakar som Elina har, sorry. Tycker inte att det är värt pengarna och köpa deras doftljus, Ikeas duger bra åt mig! Och nu har ja landat hemma och ska bege mig en trappa upp och hoppa i säng.


Imorgon kväll ska ja typ på nån mat mässa i Pite med Lotta och Marianne, är någon föreläsning och sen blir det middag. Spännande! Ingen dålig start på det nya jobbet :)

Inga kommentarer: