torsdag 18 september 2008

Märkligt

Har jobbat i restaurangen ikväll, måste erkänna att det var riktigt kul. Jobbade med Vegard och Kent så allt flöt på bra vi hade läget under kontroll. Det är ju märkligt att jag kan sakna att jobba i restaurangen och verkligen ha häcken full och allt flyter på.För då är det verkligen kul att jobba. Tyvärr så är ju lönerna piss och arbetstiderna likaså men ja vet inte vad jag skulle vilja jobba med annars. För jag tycker verkligen om att jobba med det trots skitlönen och slitet. Men det är det som värt när man får uppskattning för det man gör. Glada gäster får mig att bli lika glad..!

Blev jobb imorgon också på konferensen, "mycket" nu. Grymt slött i af...så det blir och ta första bästa buss till Lule när jag slutar :)

Go natt mina vänner!

Inga kommentarer: