onsdag 22 oktober 2008

Depp

Åhh vilken dag...inte var det då min dag idag inte! Deppar dagen nummer ett alltså. Har ju varit tvungen att söka jobb i hela landet eftersom att jag är arbetslös. Hade ju inte väntat mig några svar men har fått erbjudande att jobba i Lule, Arjeplog och flera i Åre...så nu undrar jag vad fan jag gör här!? Ensam i en jävla lägenhet och utan jobb och pank när hela världen ligger öppen....ahhh ångest. What to do? Tänk om ja bara hade fått börja jobba i början av oktober så hade ju allt varit löst. Ehhh ska inte förpesta er med mitt dåliga humör men idag känns det bara som....skitliv!

Har ju i alla fall jobb fyra dagar den här veckan...nåt bra...

Go home again
Go back to your friends
Go back and repair your heart
Go home again
Go back to your friends
Go back and repair your heart

? ? ?

1 kommentar:

Anonym sa...

Men vart tog jobbet i Älvsbyn vägen?!?