måndag 27 april 2009

Helgen

Hade en mysig helg i Lule...började med att inhandla ett tält till Peace and Love och sen blev det lite nya krukor, en vas och blommor innan jag begav mig till Pruffarna. Var en sväng på vårmässan men det var då inte mycket att hurra för så det blev en sväng på stan med lunch/middag och en ljuvligt god milkshake på Blå Gåsen. Det härliga vädret fick det att börja suga i öltarmen så vi tillbringade kvällen med en och annan öl och flera timmar med Uno Spinn och Chicago. Söndagen såg vi Schindlers list innan jag gav mig av hemåt. Var en sväng på Storheden och handlade en massa mat och för att jag var så "duktig" och inte handlade nå mycket på lördagen kompenserade jag med ett par shorts, en t-shirt och en sjal :)

När jag kom hem bjöds det på mat hos far, sen en promenad med syster och kvällen tillbringades hos Emma och Anton med en film...alltså en mycket trevlig helg!

1 kommentar:

Anonym sa...

Skönt att höra, blev riktigt orolig när du inget shoppade....
Nu ser jag att du är fullt frisk när det blev storheden söndag;-)

//Kram mamma