onsdag 22 april 2009

Slösar med tiden

Finns så mycket jag skulle kunna/behöva göra men får som inget gjort. Vet inte vars alla dagens timmar tar vägen riktigt...men har i alla fått en sak gjord den här veckan, en promenad varje dag, har blivit så väldigt slö på sistone men det ska det bli ändring på! Har otroligt mycket ideér på gång nu, och nej jag ska inte iväg nånstans, bara tillfälligt kanske för att ro min affär i land. Och sen så måste jag skärpa mig med och ta tag i att klistra in alla hundratals kort för att någon gång kunna komma ikapp...är sugen på att göra lite tavlor först men måste införskaffa större dukar i så fall. Kanske kan hitta det i Lule till helgen om jag har tur, måste kolla hur jag har det med färg också...vore nog en bra idé att börja med att skriva upp allt så jag i af kommer ihåg att göra nåt. Ska börja med att laga cykeln och installera Photoshop imorgon...

Inga kommentarer: