måndag 18 maj 2009

Sol sol sol

Härliga tider när solen lyser hela dagarna. Igår spenderade jag och Jennie ett par timmar ute på gräsmattan med att försöka komma underfund med hur vårat nya fina tunneltält med "förgård" skulle sättas upp, men det visade sig inte vara någon lek. Hann få hjälp av grannar och några motorcyklister :) Så nästa gång kanske det går lite lättare för oss, hade väl aldrig trott att det kunde va så besvärligt. Tacka vet jag kupoltält som man förstår sig på! Kvällen tillbringades först med lite fika i solen på Hundberget med Jennie, Amanda & Johnny och grabbarna grus. Och sen såg jag film och drack the hos Jennie...

Och idag har solen fortsatt att lysa, så det blev en långpromenad efter jobbet enbart iförd linne och shorts, så jag bländade nog alla stackare som mötte mig. Måste jobba på solbrännan! Blev bjuden på middag hos Jennie och sen har syster klippt mig, halleluja så skönt! Nu är det dags att sova men det är ju så förbaskat svårt och he sig i säng när det jämt är ljust ute..!

Inga kommentarer: