söndag 24 maj 2009

Studenten

Ni ska ta mig tillbaks igen
Ge tillbaka alla minnen
Vad ska jag göra nu
När allting tar slut
Ta mig tillbaks igen
Låt mig leva med alla minnen

Kom just på att det är TRE år sen jag tog studenten idag!? Så många tårar som rullade ner över kinderna den kvällen,huvva så hemskt. Ragglade in på hotellet kring fyra med blödande skrapsår på knäna, svart runt ögonen, rödgråtna ögon och en rinnande näsa...Galet vad tiden springer i väg...saknar den härliga tiden i Åre med alla underbara människor, får nog bli en säsong där i vinter! Love that place!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja du gumman du är som en sommar månad ,ena dagen kvittrar fåglarna och solen skiner och nästa är det mulet och regn:-)
åk du til Åre och gör en vinter om det gör dig glad i själen,om än jag heldre skulle ha dig hemma vid.
Kommer sakna dig....

love you

//Moder jord