onsdag 18 november 2009

Nu bär det av!

Nu är det klappat och klart! Den 6e styr jag och syster ner till Åre med en nedlastad Volvo :) Hon ska agera "kartläsare" och tar tåget hem redan på måndag. Känns bra med sällskap, tycker det är lite obehagligt att köra bil sen olyckan! Så nu är det minsann dags att ta reda på min oreda i förrådet och garaget och börja packa..! Jippie yey! Vet bara inte hur ja ska lyckas klämma in alla måsten och borden innan jag far, jobbar sju dagar av sju nästa vecka...

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja vad ska man säga...jätte glad för din skull att du nu får "lufta" vingarna igen ;-)
men nog kommer jag sakna dig....
men det är ju inte sååååå långt denna gång
Kram Mamma
I l y

Cicci sa...

Hoppas du får det trevligt i Åre =)

Anonym sa...

Men jag vill att du ska stanna hos mig! Känns tråkigt att du snart överger oss...:( Men a girl got to do what a girl got to do! :) Jag vet ju att vi inte kan binda fast dig här hemma hur gärna vi än skulle vilja... En fågel blir inte lycklig om man klipper av dess vingar... Kram från Emma