lördag 17 april 2010

Bajs

23:48
Är grymt less på att vara fattig nu! Har verkligen varit en skitsäsong! Både jobb och fritid... eftersom jag jobbat så lite pga av väder och vind har det inte blivit många kronor kvar efter hyra och annat nödvändigt ont som måste betalas... Har inte haft råd att gå ut och träffa nå folk, suttit hemma i min källare och läst bok efter bok efter bok, broderat och lagt pärlplattor... Ikväll har jag än en gång sagt nej till att följa ut med gänget från Grappa , hade verkligen varit kul! "Men kom igen, dra hem och byt om och så får du lämna bilen och ta taxi!" Inte gratis,tyvärr..."Har du varit ut en enda gång på hela säsongen??" Hm låt mig få tänka, kan det ha blivit fyra gånger under hela vinter...

Jaa, vad skulle jag egentligen hit att göra???
Men som Jon brukar säga så var det väl bra ändå, annars kanske jag inte gått på skotermässan för att festa med alla sista helgen innan jag skulle fara, och då hade jag kanske inte träffat min underbara pojk! För utan han hade den här vintern blivit outhärdligt lång! Har ju fått besök tre gånger, många mååånga timmar i telefonen och paket som gjort mig glad :)

Men imorgon är det bara två veckor kvar tills jag åker hem!! Så nu ska jag he mig i säng så dagarna går lite fortare tills ja får komma hem och kramas och mysa!!

Inga kommentarer: