fredag 2 april 2010

Vilken underbar påsk

Eller så inte...satans less nu alltså! Stormstängt för tredje dagen i rad och igår häll regnade det. Så det är inte mycket till snö kvar! Borde verkligen passa på att åka skidor men är ju inge vidare före så jag tror det får vara. Håller mig till mina kära böcker, vette tusan vad jag hade tagit mig till om jag inte hade haft ro att läsa!? Känns helt värdelöst att vara kvar här när det ändå it blir nå jobb, men de kunde ju ingen veta. BAJS! Tack gode gud för de timmar jag får på Grappa i helgen i af! Tur att jag har en sån söt hyresvärd som muntrar upp mig, hon kom nyss ner med en bit nyrökt röding :D Mumsfilibabba!!

Undrar ibland vad f-n jag skulle ner hit och göra!? Jo just det, hade tänkt jobba som ett svin och spara pengar(?) och sticka ut och resa. Hm rackarns tur att jag har någon som lockar att stanna hemma istället! För här blir det minsann inte många ören över, suck...

Nej nu ska jag ta mig i kragen och sluta sitta här och deppa och gå ut på en promenix i af, om jag nu inte blåser bort...

Inga kommentarer: