tisdag 13 maj 2008

Australien,Nya Zeeland,Kina,USA eller Afrika?

Oj oj skulle ha gått och lagt mig för länge sen men fastnade här bakom datorn. Har varit inne på resedagboken och Lonely Planet och läst om en massa spännande resor. Gud vad sugen jag blir på att dra iväg på en gång! Men det är nog bäst att spara lite pengar först kanske ;) Hade ju som mer eller mindre bestämt mig för att fara till Australien efter jul men nu vette gudarna vars det bär av..ahhh vill fara överallt juh! Kanske vore värt och spara MASSA pengar och åka jorden runt på en gång,hmmm..? Men hade ju vart trevligt med en resekompis, skulle lätt kunna dra själv men man ska ju helst undvika att åka som ensam tjej i vissa länder..! God damn it vad sugen jag blev på och resa!

Är väl bäst att jag hoppar i säng istället för att sitta här och dagdrömma så jag orkar upp på jobbet imorgon så jag kan dra in lite cash och börja spara! Nu är det slut på slösandet! :D Jobbar xtra på hotellet i veckan, nästa vecka börjar jag röja upp i kaffestugan och förbereda för öppningen den 24e maj...

Natti natti

Inga kommentarer: