tisdag 6 maj 2008

Börjar bli rastlös

Har nu varit på svensk mark sen den 10e april utan att jobba så nu börjar det krypa i kroppen på mig...vickade ju i of på dagis en vecka men. Börjar i vilket fall bli enormt rastlös. Så idag har fröken Granström travat lite ved på morgonkvisten innan hon tog en långpromenad bort till Galleriet och tillbaka. Började givetvis regna på vägen men vad gör det när man inte är gjord av socker..! Fick se något märkligt, en ren mitt i hästhagen!? Undrar vad han skulle göra där :D Och min kära vedtravning fick dock inte godkänt av mannen i huset så han har gjort om allt på eftermiddagen, suck. Men jag hade ju i af något att göra i drygt två timmar så det var det väl värt, fick ju lite gratis träning på köpet! Lär ju inte skada att träna upp mina stackars slappa muskler..!

Har ju varit shortsväder i helgen, otroligt skönt. Men det försvann lika fort som det kom tyvärr...Vill ha sommar och sol nu!

Inga kommentarer: