fredag 25 juli 2008

Äntligen kommer värmen...



...men ärligt talat sitter jag här i skrivande stund och längtar efter vintern. Galet men sant, vill köra skoter och åka skidor. Vet inte varför jag plötsligt fick ett sådant skidsug!? Nu när det änltligen börjar bli sommar på riktigt. Men tyvärr märker man ju inte av solen så mycket färg mässigt, jobbar ju hela dagarna. Är jobbigt varmt inne i köket nu kan jag lova. Men nu närmar sig den lediga dagen med bus snart ;D Blir jobb på hotellet i helgen, så det blev inget Pite dansar och ler för mig i år :( Om en timme börjar Takida,hm...


Går sisådär med lägenhets letandet i Oslo. Har en trea på g från oktober, får väl hoppas på den...! Vet inte vad jag ska hitta på annars...


Jag fortsätter fly från verkligheten, men snart kanske verkligheten hinner ikapp mig

Inga kommentarer: