torsdag 24 juli 2008

Sova

Ahhh, fan va jag är trött hela tiden. Har haft ont i huvudet hela dagen och känt mig halvdöd. Men sånt får man ignorera på jobbet, har ju änltligen blivit sommar så antalet gäster har ökat drastiskt de senaste två dagarna. Mamma kommer hem imorgon så kvällen har ja spenderat med städning,diskning,tvättning och allmän ihop plockning och vattnat blommor och grejat. Nu ska ja bädda rent i min säng och hoppa i säng innan ja slocknar här. Känns som jag blivit överkörd av ett tåg.

Igår var jag upp till pappa i stugan och fiskade och grillade. Fick en riktigt fin harr som jag tyvärr tappade. Sen for vi upp till Stenis och hälsade på Elina och Patrik, mös vid elden innan vi gick in för the och chicago. Sara och Joel kom också och gjorde oss sällskap. Mys..!


Too much time thinking about all of my mistakes
My heart, my mind, my soul, my body aches
A hunger for, the loving arms of embrace
I walk along the lonely road

My back is strong, I carry the load
All the grinding time I pay the debt that's owed
I walk along the lonely road
Too much time thinking about what went wrong
I cry my eyes out every time I'm alone
I hope this path brings me back where I belong
I walk along the lonely road

Inga kommentarer: