torsdag 29 januari 2009

Hoops


Har fått min nya Hoops klocka i veckan :) I like!
Har sett film med Jennie ikväll, går dåligt med promenerandet, är en jäkla tur att jag inte har ett stilla sittande jobb i af...! Har köpt biljett till Peace and love festivalen, sved till ordenligt i börsen, 1500 spänn. Men jag ser det som ett sorts "sparande", är ju bättre att göra bort och betala det nu, finns så mycket annat att lägga pengar på till sommarn och resan ner och allt kommer ju kosta en del. Och helgen vecka tio bär det förhoppningsvis ner till Åre med Linda, kul! Hälsa på allt folk och röja på Bygget! Har ju inte varit där sen studenten! :o Katastrof! Har ju hänt en hel del i den lilla byn sen dess. Kommer knappt känna igen mig. Men fan va jag längtar tillbaka mellan varven, säsongsflickan kommer nog aldrig hitta sitt hem...

Inga kommentarer: