onsdag 28 januari 2009

Ingen modell

Har varit hårmodell åt systeryster idag, brände ner till Lule i går efter jobbet med Emma och Erika för att sova där. Hann in på Åhlens när vi kom fram, och givetvis lyckades jag ju hitta en väska som jag bara var tvungen att ha, parfym på rea, strumpbyxor och en pärm :) Måste sluta med alla dessa onödiga köp och lära mig att spara pengar. Men det är ju så otroligt kul och shoppa. Hittar alltid nåt, kläder, inredningsprylar, accessoarer, klockor eller nåt annat som kan vara bra och ha. Till och med på bensin macken i Vougga lyckades ja ju hitta en snygg scarf ;D Skärpning Sandra!

Var uppstigning kring fem snåret imorse för att börja rulla hår och pyssla på kring sex på skolan, jäsp. Så vi har hunnit med tre visningar idag, så nu är man lagomt trött i ögat. Kliar och svider efter allt smink och sprej och grejs...Kommer bilder sen, orkar inte hämta kabeln nu. Men det det där med modellandet är inget för mig i alla fall med min dåliga hållning och konstiga allergier och utslag!

Nej dags och sova, öppnar imorgon.

Äntligen AFTERWORK med taco buffé på fredag 16-22 på cafét, vi ses där ;)

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Tänk jag som bor i stan har unte hunnit med reorna - nu har du väl shoppat upp allt?


Hälsningar Maud

Anonym sa...

Ja gumman det var tur det var du själv som skrev spara pengar.....
i går kväll visade du pärmen, men den var väll billigast:-)
och tur att du hittade en väska för det har du ju inga!!!!

kram mamma