söndag 25 januari 2009

Söndag

For till Vidsel igår eftermiddag med Amanda, var förbi och grattade Jeanette innan vi drog upp till farmor och farfar för en snabb visit som blev till syjunta med en massa historier och surr. Amanda stickade och jag hittade en Påsk duk som jag sydde med korsstygn medans farmor berättade en massa historier. Finns inget bättre än att lyssna på farmor, tid tar det men jag gillart! Tiden flög iväg så klockan två var vi alla två lagomt trötta och vimsiga så då bar det av hem i säng...

Så idag har jag varit ut med ny skotern :) Ja den är ju inte vacker men ack så skön att köra! Inte helt fel! Åt farfars plättar till lunch, finns ingen som gör godare plättar än farfar!! Var upp en sväng till Bredsel och en snabbis till Storberget, hälsade på Mona och Lars en snabbis och nu sitter jag hemma i lägenheten och ska snart iväg på bio med Jennie. Kanske skulle ta och äta nå middag förresten. Är ju så trist att äta själv...men dags att lägga på ett kol.

Måndag imorgon igen :(

Inga kommentarer: