torsdag 19 februari 2009

ÄNTLIGEN

När jag låst och bommat och kom ut i friska luften visade temperaturen på kommun huset endast -14, tjoho vilken lycka! Äntligen stiger temperaturen! Så jag bestämde mig genast för att ta en timmes omväg hem :) Grymt skönt! Så nu hoppas jag att det fortsätter att vara promenad vänligt väder resten av veckan också.

Har sett Sex and the city The movie ikväll, såg ju den på bio men den tål att ses två gånger... har hunnit med fler filmer i veckan Fred Claus, Rocknrolla och Ps I love you. Den sistnämnda blev jag lite besviken på för boken var ju så otroligt mysig och bra, men böckerna är ju alltid bättre än vad filmerna blir så vad kunde jag förvänta mig... Men ser ändå framemot och se vad de har kokat ihop av Stieg Larssons böcker, den måste jag ju bara se nästa lördag!

Nej hopp i säng, hoppas på en promenad före jobbet men det beror på vad temperaturen säger imorgon bitti...

1 kommentar:

Hanna sa...

jag har sett den tre och en halv gånger, och den är fortfarande lika bra ;D kramkram