fredag 20 februari 2009

Tillbaka i Thailand?

Om jag blundar och lyssnar till den dunkande rave musiken som sipprar in genom mina väggar känns det som att jag är tillbaka på Fullmoonparty i Thailand...men förståndet säger mig att jag fortfarande är kvar i tråkiga kalla Älvsbyn, suck... Hoppas på att mina kära grannar tänker gå ut ikväll och fortsätta festen någonannanstans eller i alla fall byta skiva. För annars lär det dröja innan fröken Sandra somnar...

Har haft en busy dag på jobbet, varken toa besök eller lunch förrän klockan var halv fyra. Allt folk kommer verkligen på en och samma gång jämt. Vore trevligt om det kunde vara en jämn ström med gäster så att man alltid höll sig sysselsatt och dagarna gick fortare.

Nej ska göra ett försök och lägga huvudet på kudden, upp och jobba imorgon...

Inga kommentarer: