onsdag 18 februari 2009

Pussel toffel

Har som vanligt snokat runt och läst en massa bloggar, vissa mer eller minder intressanta...

"Igår insåg jag att alla människor är ett pussel , vi består bara av olika antal bitar. Tråkigt nog blev jag ett stort pussel. Ett sånt där med 10.000 bitar, grötig himmel och mkt gräs. De kommer ta länge innan jag blir hel, innan jag hittat alla bitar. Men känner att jag kommit en bit på vägen."

Är väl precis så jag känner mig just nu, kunde inte ha formulerat det så bra själv så därför snodde jag det, sorry J ;) Önskar att jag vore ett sånt där tjugo bitars pussel istället, som man lägger på på en pisskvart. Att jag hittat alla bitar och funnit mig till ro...men den dagen kommer väl den också men just nu så känns den väldigt långt borta.



"Jag har kommit fram till att jag har blivigt en riktig toffel.. Fast utan pojkvän.. Tycker helt plötsligt att allt är tråkigt, Vill bara va hemma" Håller med dig T! Så ett pussel och en toffel utan pojkvän, ja så kan man nog beskriva mig...förra veckan var absolut ingen bra vecka, humöret var i botten! Så bestämde mig söndag kväll att det här ska det bli ändring på! Med lite frisk luft, promenader, mycket sömn och ändrad inställning hade jag tänkt lösa det med. Men den friska luften har varit nog så frisk, så det har bara blivit en enda promenad i kylan. Usch vad jag hatar det här kalla vädret! Hoppas verkligen att det i af börjar hålla sig under -20 snart.



I helgen blir det jobb lördag, och Ikea på söndag...är tyvärr it så peppad för Ikea när plånboken redan ekar tomt...less på att jämt va fattig!

1 kommentar:

Anonym sa...

Önskar jag kunde lägga era pussel klara, men det klarar inte en en mor......
Det finns nog ingen annan än ni själva som kan lägga bitarna på rätt plats!!!!!
önskar jag kunde en sända bra "toffel" till dig :-) då tror jag mycket skulle bli löst av din rastlöshet!!!!!!!!!!

i love you