måndag 29 juni 2009

Hemma

Hemma igen efter 206 mil bakom ratten...anlände hem till pärlan halv fem imorse så nu börjar det vara dags att sova, är gode trött...sov bara ett par timmar idag. Har packat upp och tvättat och städat, lunchat med Emma och legat på en filt i solen och surrat. Hade grymt kul i Borlänge och fick se mycket bra, men campingen vara lika grisig som man kan tänka sig. Aldrig en tyst minut nån gång på dygnet. Alltid var det nån som härjade och bråkade. Vaknade fredag natt av att en tjej sitter och sjunger för oss mitt i vårat tält, snacka rädd man blev då! Och på vägen hem igår trodde jag att ja börjat haluccinera (hur fan stavar man!?) när jag plötsligt får syn på två munkar klädda i oranga lakan mitt efter inlandsvägen!? :O Hur sjutton hamnade dom där??

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag har läst om dom i tidningen! Dom promenerar som meditation eller något liknande :D