torsdag 4 juni 2009

Packat och klart

Jag och Elin på Phi Phi Island i Thailand


Eller jaa nästan i alla fall, allt ligger på sängen så nu ska det bara ner i ryggsäcken också...hm hur det nu ska gå till vet jag inte riktigt. Skulle ju lätt klara mig med hälften av alla dessa kläder men de kan ju vara bra och ha...? :) Har lite beslutsångest i fråga om skoval också, måste ju ha ett par sköna att jobba i alla fall...jobbar till fyra imorgon och sen flyger jag till arlanda på kvällskvisten för att sen åka vidare klockan 07:00 lördag morgon, så klockan 10 står jag på fransk mark och förhoppningsvis skiner solen på mig hela veckan!




Känns tråkigt att missa Amanda och Jennies bal och student, men men...man ska ju ta de chanser man får. Får fira dem när jag kommer hem!




Ha det bra gott folk för de ska då jag!

1 kommentar:

Anonym sa...

ja nu är du ute och luftar vingarna igen:-) då kanske vi får behålla dig ett tag till i Älvsbyn när du kommer hem......
tur att det var mycket gammel folk där nere:-)
kram mamma