lördag 13 juni 2009

Min vecka

Sitter på centralen i stiora huvudstaden och väntar på tåget som ska ta mig hem inatt...landade på svensk mark klockan 13:55 efter en härligt vecka på Koriska. Blev lite skraj efter första arbetspasset, tänkte vad fan skulle jag hit och göra. Allt var kaos och jag gjorde inget rätt...men sen gick det som en dans på rosor. Var ett härligt gäng att jobba med, känns som att jag varit där betydligt längre än en vecka! Micke tittade på mig en morgon och sa "Sandra varför jobbar inte du här? Åk hem och packa om väskan och stanna resten av säsongen" hade ju i of varit rätt gött men skulle inte gilla att bo som de gör. Har jobbat frukost och middag så hann vara på stranden ett par timmar om dagen i af. Var en mycket vacker ö, bilder kommer...trevligt att träffa Elin igen!

Nä ska ta och äta middag och för att sen sätta mig på tåget...blir hem och packa upp och tvätta för att sen packa ner allt igen inför Peace and Love :)

Inga kommentarer: