tisdag 8 september 2009

Tisdag

Har haft Amanda och Johnny på besök ikväll, hör ju inte till vanligheterna ;p Har kollat på en massa fina kläder på internet, sett Idol, fikat och surrat...

Skulle på sätt och vis vilja göra bort och flytta ur lägenheten nu. Börja packa ner grejer och köra till Vidsel. Är redan på väg i huvudet hela tiden men sen inser jag att det är nog bra att bo kvar så länge jag kan. Kommer nog bli grymt less på att bo hemma efter ett par dagar, börja anpassa mat och sovtider efter andra igen. När jag är van att kunna göra vad jag vill när jag vill oavsett vilken tid på dygnet det är. Får ju mina ryck om nätterna och pysslar och donar. Men och andra sidan kanske det är bra, kommer sova otroligt mycket mer än jag gör nu. Och få maten serverad varje dag är ju inte heller helt fel istället för att sitta själv med min kära gröt eller nå annan oromantisk middag! Men vars fasen ska ja få rum med alla mina kläder och scrapgrejor??

Inga kommentarer: