onsdag 21 oktober 2009

Onsdag

Vilket underbart väder det varit idag, ångrade mig genast att jag legat i sängen och sett ännu ett sex and the city avsnitt i stället för att ta en promenad i solen innan jag började jobba! Men kanske var lika bra, känner att höften börjar spöka igen, suck...Stannade på jobbet efter stängningen ikväll och såg Bonde söker fru i sällskap av Amanda, Johnny och Emma. Svullade i oss glass och surrade, saknade bara lite bekvämare stolar...

Hm...Halloween närmar sig med storm steg...känner mig inte det minsta sugen på att varken klä ut mig eller gå ut. Hoppas den känslan håller i sig, det skulle uppskattas av min börs! Nog för att det var riktigt kul förra året! Men nu är ja it det minsta pepp. Skulle gärna gå i ide några månader och vakna när det är vår med en massa snö, sol och skidor!

Inga kommentarer: