måndag 19 oktober 2009

Underbara måndag :)

Vilken härlig måndags kväll det blev eller ja hela dagen blev mysig! Sov länge, plockade lite på mitt rum och lallade på, åt lunch med Amanda, hyrde en film mitt på ljusan dagen och slöade. Blev sen inbjuden på middag hos Emma och Anton, gött. Sen slöt Johnny och Amanda upp och vi spelade Race, åt fruktsallad, surrade och skrattade. Gillar spontana vardagskvällar som denna!! Mera sånt!!

Och som grädde på moset denna underbara dag så verkar nerven som varit i kläm hittat till sin rätta plats! Höften är helt plötsligt som ny och jag har fått hit min egen sköna säng! Veckan kunde inte ha börjat bättre! Och slutar nog rätt bra i Åre om jag bara hittar nå billiga biljetter hem :)

Så nu ska jag krypa till kojs med ett stort leende på läpparna!

Inga kommentarer: