lördag 31 december 2011

Igår och idag...

Åh finns det nå bättre än att stiga upp på morgonen och mötas av världens vackraste leende på en liten kille som kommer krypandes mot dig!? Älskade lilla Sixten, hur ska jag kunna åka ifrån dig och din fina mamma!? :o

Gårdagen spenderade jag först i Pite med lunch på stan med Kim, sen blev de en kaffekopp och spel på Annelundsgatan innan jag styrde vidare mot Altergård för mer kaffe, fika och surr hos Thor och Lena. Avslutade kvällen med sällskapsspel på Björkgatan med familjen Björk samt Maddis & Joppe.

Jisses vad det blir tomt utan er i Oslo! Måste nog ta mitt pick och pack och flytta hem snart!

Nyårsafton ska jag spendera hemma i mors hus med fina vänner och god mat, bäst att jag sätter igång med potatiskakan nu...

Gott Nytt År på er!

2 kommentarer:

Hanna sa...

Hoppas att resan "hem" till Oslo går bra!

Sv: Tack detsamma :)

Anonym sa...

Ja det håller vi verkligen med om att du borde göra kära du! Vi saknar dig redan! Du lämnar ett sådant tomrum när du far! Kraaaaam Emma