torsdag 8 december 2011

Time is flying by

14:50

Så underbart, om TVÅ veckor är jag hemma. Jag är förmodligen på väg hem med världens goaste Sixten och hans underbara mamma! Åh så jag längtar! På kvällskvisten ska jag krypa upp i soffan med min kära mor, en kopp the och ett fat med julfika. Tända ljus överallt och julpyntat hus och förhoppningsvis en massa snö utanför. Promenera med mormor, dricka kaffe och surra med farfar & farmor, några nätter hos syster yster & Joppe i deras fina hus, besöka nära & kära, äta svensk julmat och bara må...

Längtar hem som en tok nu!! Men tiden flyger förbi med träning och en massa jobb till sena natten... Allt strular på jobbet och vi får slita som djur, ska bli skönt att slippa julborden snart... Bara två veckor till att uthärda...jag kommer falla ihop som en tom säck när det är över! Men idag är jag l e d i g och gör inget annat än det som faller mig in! Sitter fortfarande i soffan i pyjamas... har beställt julklappar på internet, så det är bara att slå ín klapparna när jag kommer hem :)

1 kommentar:

Amanda sa...

Vi lääängtar efter dig också älskade älskade syster <3