måndag 12 december 2011

Måndag

Startade min lediga dag med sovmorgon...satt hemma och surrade ikapp med Elin och drack kaffe och åt upp resterna av cheesecaken. Sen var vi ut en sväng på stan och köpte de sista julklapparna... Köpte mig även en klänning och ett par skor, jag och Elin enades att det är tillåtet att unna sig av dricksen ;D Vi åt middag med Chris på Santinos, stället där Matilda jobbar... Tog en kaffe på Oslo city och handlade det sista.. Nu har jag suttit och svarat på jobb mailen om bordsreservationer, folk är som tokiga nu och ringer hela tiden. Är ruskigt trött i fötter, ben och huvud. Ska bli underbart med lite jul ledighet! Ser fram emot att köra på mer med träningen efter jul, nu orkar jag inte alls lika mycket på PT timmarna som innan :(


1 kommentar:

Anonym sa...

Tänk om det bara var driksen som försvann ;-)
kram mamma