måndag 9 januari 2012

Personalfest

Igår hade vi personalfest efter stängning, taco och lekar stod på schemat. Och det var jag som fick i uppdrag att anordna lekarna, svårt med tanke på att vi var 17 pers i väldigt varierande åldrar och kroppsstorlekar och gubbarna i styrelsen känner jag knappt....Först körde vi Ryket går, spännande med så många deltagare! Vi lyckades faktiskt att få rätt på två ord hela rundan :) sen körde vi en tipsrunda med alla deltagares namn med som svarsalternativ. "Vem är störst i käften?" För att få svar på frågan ska personerna tävla om att få in flest marshmallows i munnen och säga honey bunny. "Vem suger bäst?" De tävlande ska dricka upp tex en öl med sugrör snabbast. Osv. Ingen hade gjort någon av lekarna tidigare så det blev succé med mycket skratt! Måste be grabbarna om bilder från kvällen! Vi avslutade natten på Tilt med öl och flipper och tv spel.

Så idag har jag varit lite trött i ögat. Har fikat med Elin på Waynes Coffee i timmar :) och kvällen har jag spenderat på jobbet...vi har ju stängt måndagar men jag var in och städade efter gårdagen och förberedde inför morgondagens meny byte.... Nu ska jag lägga igen mina gröna så att jag tar mig upp på träningen imorgon!

Inga kommentarer: