fredag 6 januari 2012

Slutkörd

Jisses vad jag är skakig i kroppen nu, har varit på styrketräning med min PT och kört slut på varenda muskel. Det gick faktiskt bättre än förväntat efter julens långa uppehåll. Jag hade inte tappat någon styrka i marklyft så nu ska vi öka på mer vikt! :) Fick nya övningar för skuldrorna och de tog minsann. Det kommet att vara en väldigt stel fröken Granström som stiger upp imorgon! Grymt skönt att komma igång och känna motivation igen! Jag hade ju som bestämt mig för att sluta med PT timmarna nu men det ger ju grymt resultat och hon ger mig motivation så det kanske är värt det iaf!? Finns ju många andra onödiga utgifter som jag kan dra in på istället...

Igår var jag på jobbet hela kvällen och slet lös tyg och häftstift från stolarna i källaren, så idag ska jag klä om hela högen... Fredagskvällen är räddad! Har även rensat vårt vidriga personalrum så idag ska jag inhandla nya städgrejer och sanera personaltoan som inte har använts på evigheter... Så i veckan är det jag som har övertagit rollen som vaktmästare :)

1 kommentar:

Hanna sa...

Jag är så sugen på att komma igång med träningen igen! Dock försvårar en segdragen förkylning det en aning, och så var det ju det där med att ta sig tid till att åka till gymmet..Snart ska jag ta mig i kragen! :) Heja dig som kör på och håller igång!

Sv: Kepler it is! Får bli nästa på nattygsbordet :)