måndag 6 maj 2013

Bra start!

Veckan fick en bra start...

Började dagen med ett möte i Piteå som gick betydligt fortare än vad jag trott, var hemma redan vid halv tre :) Drack kaffe på balkongen med Jennie i solen och när hon drog till jobbet satt jag kvar i två timmar och jobbade. Grymt skönt med sol och värme! Åt till och med middag ute i solen :)

Tränade med Carro på gymmet men det var så härligt när vi kom ut igen så vi avslutade med en promenad. Och sen gick jag till solariet och grillade min bleka bländade hy. Och nu har jag krupit till kojs efter en härlig dusch och ska för en gångs skull börja veckan med att lägga mig i tid!!

Och imorgon startar projekt "Sluta snooza"! Gör mig ju bara ännu tröttare, ful ovana som blir värre & värre. Dags att sätta stopp för dumheterna!


Inga kommentarer: