fredag 7 november 2008

Long time no seen

Har inte skrivit på evigheter..beror på att jag mer eller mindre har bott på cafét den senaste tiden och sen bara varit hem för att äta och sova. Hann ju med att ha inflyttningsfest Halloween och klä ut oss. En mycked lyckad kväll om man bortser från slutet med allt bråk.

Har inte orkat pallra mig iväg till nån med internet. Men nu har ja i alla fall beställt mobilt bredband idag så snart ska det bli ordning och reda på mig i igen...

Har varit fulll rulle på cafét hela veckan. Mycket positiva reaktioner från gästerna än så länge, hoppas det fortsätter. Trivs verkligen bra! Har skrattat mycket under veckan som gått....är hos pappa och fått mig nå go mat men nu tror ja att jag måste he mig hem till mig och sova snart...sjukt trött. Så det blir en lugn helg i helgen för att ladda upp för kommande vecka. Ska försöka he mig ut i friska luften på lång promenader...

ahhh orkar inte ens tänka mer....ska he mig hem...

Inga kommentarer: