torsdag 27 november 2008

Osocial

Puh, nu har jag tvär gjort en toa skylt till jobbet och ett tack kort som mormor beställt. Ska göra ett försök och börja sälja mina julkort imorgon, får väl la se om det är någon som vill ha dom...Nu ska bara skjortan, förklädet och strykas och sen blir det en sväng till john blund innan det bär av till jobbet igen. Känner mig som en grymt osocial varelse nuförtiden! Spenderar största delen av min vakna tid på jobbet. Och sen är det bara hem och äta och sova....

Imorgon kväll bär det av till Vidsel efter jobbet för att jobba i Raimos på Staffes kalas på lördagen och sen blir det raka vägen tillbaka hem för att jobba på cafét på skyltsöndagen...och så var den helgen slut, suck. Inte mycket socialt liv då heller....
Nej fan dags och sova om ja ska ta mig upp imorgon bitti!

Inga kommentarer: