fredag 21 november 2008

Ännu en vecka som passerat

Fasen vad tiden går fort, säger bara pang och så är det lördag igen. Har dock varit en mycket händelselös vecka... har varit fruktansvärt lat. Inte en endaste promenad, har sovit till halv tio varenda dag, farit och jobbat, kommit hem halv åtta äta middag och sen var det nästan dags att sova igen. Men fick för mig att jag skulle göra bort och hänga upp julgardinerna igår kväll. Sagt och gjort så gjorde jag det, frid och fröjd lyckades få de någorlunda raka och lika långa. Men när ja var klar tänkte dumma jag att det var lika bra att fortsätta och he upp resten av skiten, pappstjärnan och tomtar och krafs. Dock strider det mot mina principer att julpynta så här tidigt. Men nästa vecka hinns det it, jobbar mån-sön. Det beslutet fick jag bittert ångra. Hatar bara julpynt ännu mer nu, blev inte alls nöjd med lägenheten längre. Och inga lampor som lyser i fönstrena. Efter blod svett och tårar funkar inte den förbannade pappstjärnan och snett hänger den också trots att jag kämpat med både nål,tråd och tejp för att få ihop den! Så det blir pappsens problem i helgen!!

Imorgon blir det farmen med Vidselarna, trevligt trevligt! Och egyptierna har ju kommit hem också :D Fasen vad sällan jag träffar de nuförtiden :( Nej bäst och ladda för morgon dagen med lite sömn åtminstone..!

Inga kommentarer: