tisdag 11 november 2008

Tomteverkstan

Har suttit och pysslat lite med julkort och nå skyltar till jobbet så nu är det grejer i hela köket. Papper, saxar, verktyg, färg och en massa tjafs överallt..! Men jag undrar när snön har tänkt komma!? Har ju varit och fyndat lite i julbutiken och fått mina nya julgardiner men julen känns så långt borta när det inte har kommit någon snö...men snart har jag i af lyckats få ihop tillträckligt med julkort i af.

Fick fin främmande idag efter jobbet :) Söt Johan kom och hälsade på, hade ju som tur var hunnit baka den här gången. Lite cupcakes och negerbollar. Han var lite besviken sist han var förbi då hade jag inte ens saft att bjuda på. Så vi har fikat och gjort julkort och surrat. Han är ju för söt pojkrackarn!

Nu är jag hos far för att betala nå räkningar och maila arbetsfömedlingen och facket för hundraelfte gången. Men nu ska det väl förhoppningsvis bli den sista gången också! Har visst fått mitt mobila bredband nu, men till Vidsel :( Så jag får det it förrän på torsdag, halleluja moments.

Inga kommentarer: