torsdag 12 mars 2009

Dags att packa väskan??

Shit min puls tredubblades nyss, det small till högt i rummet och jag hoppade högt i soffan. Men det var bara en hylla i garderoben som rasade :) Ingen objuden gäst, puh...

Har varit på Björnen idag för att kolla upp min satans skitallergi och de...blev väl inte så mycket klokare, tog prover för vete och fisk och så ska jag göra mig av med alla levande blommor för det kan bildas mögel i jorden som man inte ser. Vilket blir en enkel match för mig, har ju bara en :) Men hon tyckte att jag skulle fundera på att byta yrke. Som om jag inte funderat på det alldeles för länge utan att komma någon vart, trivs ju verkligen inom restaurang branschen men jag vet ju att det inte är bra för händerna och de. Vet inte alls vad jag skulle vilja jobba med, måste ju vara realistiskt...allergin och eksemen påverkas dessutom av både fysisk och psykisk ohälsa. Har ju snart varit hemma i ett år så nu säger väl kroppen i från på riktigt...dags att packa väskan och ge sig av?

Inga kommentarer: