måndag 2 mars 2009

Måndag

Ja och så var det måndag igen då, suck. Har varit en dryg sådan...Helgen blev väl inte riktigt som jag tänkt men...började lördagen med att äta frullle medans ströbrödet till biffarna fick svälla, glömde ju den lilla detlajen sist :) Efter biffarna var klara och nerstoppade i frysen gick jag och Amanda en lång och härligt promenad i det vackra vädret. Och sen bjöd syster mig och mor på middag i innan vi såg "Män som hatar kvinnor" som var förvånansvärt bra faktiskt. Följde hem till Vidsel för att köra skoter men det vackra vädret var som bortblåst på söndagen, vad hade jag väntat mig!? Så det blev bara en kort tur upp till farfar och farmor, såg film med Jennie och åt sjukt god middag innan det bar av tillbaka hem till läggan. Och så var den helgen slut :( Men ska ju inte klaga, jobbar ju bara två dagar till och sen bär det av ner till Åre! Fan vad kul det ska bli. Har inte alls råd egentligen men annars kommer jag nog bli knäpp på att bara gå runt hemma och göra ingenting! Så det blir gröt och rensning av frys och skaffferi resten av månaden igen..!

Inga kommentarer: