fredag 18 december 2009

Burr

Usch termometern visar på -23 grader här i lilla Duved men i Björnen påstås det vara endast-10 så jag funderar starkt på att ta bilen dit och promenera. Måste ändå in till Åre med en film som jag hyrde igår... Har ju bara jobbat tre dagar hitills så jag börjar vara fruktansvärt rastlös! Tog mig ju ut i backen häromdagen, och det var som kul så jag var ju sugen på mer men inte i det här fruktansvärt kalla vädret. Vill inte ens ut och traska, blir så kallt om nosen...men behöver komma ut friska luften så det får nog minsann bli en tur till Björnen strax. Bara frullen har landat i magen. Jey fick just se att de har fått igång några längdspår nu också, bara hålla tummarna för lite varmare väder! Men så länge stannar jag i soffan med min bokhög!

Hade tänkt lägga upp några bilder men kabeln till kameran blev kvar hemma :(

Inga kommentarer: