söndag 20 december 2009

Fjärde advent?

Redan? Hur gick det till? Jajja dags att se till att mormors album blir färdigt så jag kan skicka hem det med mor. Och så måste jag fixa ett kort till Lena och Mats lilla julklapp. Blev dock inga julkort alls skickade i år, blir så sjukt slö när jag it har nå vettigt för mig om dagarna. Blir som inget alls gjort trots att jag har all tid i världen på mig. Behöver lite stress och press för att saker ska bli gjorda. Så GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR på er kära vänner!



Dagen har som vanligt bestått av en massa läsning och litervis med kaffe och the...har gjort lite nytta och torkat ut lådorna i köket och fixat lite ordning och reda på grejerna och rengjort micron...
Läste ut Kajsa Ingemarssons nyaste "Bara vanligt vatten" i morse. Den var bra...men jag tycker helt klart att "Små citroner gula" är den bästa av hennes böcker! Men den var helt klart läsvärd.



Tidigare i veckan läste jag Jo Nesbøs första bok "Fladdermusmannen" i serien om polisen Harry Hole. Bra deckarserie verkar det som! Fick tips av mormor. Ser fram emot att få den andra boken imorgon...

1 kommentar:

Hanna sa...

Visst har hela 2009 bara rusat förbi? :S Jag gillar alla Kajsa Ingemarssons böcker, du har väl inte missat någon? :)

Då gissade jag rätt då ;)