tisdag 8 december 2009

Framme

Söndag kring 20:30 rullade vi in i Duved med en full lastad Volvo, jag och Amanda fick oss ett gott skratt när vi kom ut på morgonen och såg bilen som pojkarna varit snälla och lastat. Skidorna på taket och baksätet proppat med sopsäckar fulla i kläder blandat med julklappar och diverse grejer, såg ut som familjen Taikon :) Men nu är då i af alla sakerna på plats i min källare och jag börjar jobba på torsdag, skönt. Gillar verkligen denna underbara by, känns nästan som att komma hem på nå vis. Men saknar ju förstås alla underbaringar där hemma! Var tungt att skicka hem kära syster med tåget igår :'( Fick sen trevligt sällskap av Elin över natten, drack glögg och mös och pratade ikapp.

Idag har jag varit in till Åre och druckit en kaffetår med Elin, var en sväng på biblioteket och lånade lite böcker, gått en härlig promenad och kikat på en massa fina hus. Och sen har jag fastnat bakom datorn och läst ikapp lite bloggar och skrivit med en mycket saknad herre. Fan det är ju evigheter tills februari!? :o

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan vad tomt dte känns opa bojn! :/ Vem ska jag t.ex. se idolfinalen me dikväll när Anton skall bowla!? Kom hem igen! :) /Kram från Emma

Sandra Granström sa...

Idolfinal?? Vem vann? :) Jag kommer snart min vän eller rättare sagt snart kommer ju du hit! :)Saknar dig med vännen! Här är det ingen som frågar vars jag ska eller när jag kommer hem :(