onsdag 15 september 2010

Onsdag

11:28
Näe nu längtar jag efter att få börja jobba! Är inte så bra på att vara hemma och göra ingenting! It drives me crazy! Inatt ska jag gå första natten med Jimmy för att lära mig, sen börjar jag mitt schema på måndag. Så jag kommer att jobba jämna veckor och vara ledig udda veckor...skönt med ett fast schema och månadslön! Även om jag nu hellre skulle jobba någonstans så känns det bra för tillfället. Har ju varit till Pite förra veckan och sökt jobb lite överallt...såg inte så lovande ut för tillfället men jag fortsätter mitt sökande.

Undrar vad helikoptern gjorde här i går kväll? När vi kom hem från Altergård flög det en helikopter väldigt lågt och lyste i skogen. Och den var fortfarande i luften och cirkulerade när vi gick och la oss flera timmar senare. Mystiskt!

Inga kommentarer: