torsdag 9 september 2010

Torsdag

15.29
Har lite dåligt samvete för att jag inte varit ute i det vackra vädret idag. Käkade frulle framför tvn och såg ikapp det jag missat av Idol. Surfade runt och läste lite bloggar och så... och sen har jag bakat kolasnittar och mockarutor, packat, tvättat och grejat på... Nu ska jag ställa mig vid spisen och göra nå middag, tror det blir pannbiffar med stekt lök, potatis och lingonsylten som jag kokade igår :) Fick tyvärr inte ihop så mycket lingon, blev bara två liter trots att vi var ute drygt två och en halv timme...

Nä bäst jag sätter fart, så jag är klar i tid tills det bär av till Kallax. Ska bli mycket trevligt och få umgås med syster, mor, mormor och Anci hela helgen. Kommer hem söndag kväll, så det blir tre riktiga hel dagar på stan :D Hade tänkt vara duktig och inte shoppa så mycket och spara lite pengar för omväxlingsskull men känner jag mig själv så kommer det nog inte att gå så bra!

Inga kommentarer: