fredag 27 maj 2011

Fredag

22:43

Jösses vad jag har blivit slö med bloggandet, känns så trist med bara en massa text. Måste se till att köpa en ny usb kabel till min kamera så jag kan lägga ut lite bilder på saker och ting som jag sysslar med och bli bättre på att uppdatera.

Jag har varit ledig sen onsdag eftermiddag och jobbar inte förrän tisdag eftermiddag :) Najs! Har haft besök av systeryster & Johnny i onsdags så det blev promenad, the och surr. Längtade tillbaka lite till tiden i läggan med kära syster <3

Och igår hade jag finbesök av Sixten och hans mor, vi gick rundan, surrade och käkade lunch. Jag bjöd på hemgjorda älgfärsburgare med Sambaloelek bröd och guacemole. Ett lyckat expriment...fick inspirationen från en restaurang i Åre :)Och så påbörjade jag målningen av fönstrena i vardagsrummet, fy vad det är tråkigt att måla sånt där piller, tar sån tid! Men fint blir det.

Och idag har jag målat andra varvet, haft besök av Lena, gått rundan med ett pitstop hos Linn med kaffe och surr. Nu har jag landat i sängen med datorn efter middag med boysen...de sitter nere och ser cross klipp på You tube. Inte så intressant, ska leta reda på något roligare att titta på! Har bakat en långpannekaka med rabarber ikväll som är riktigt simpel och smarr, ska dela med mig av receptet en annan dag..ids it gå ner och hämta det.

Inga kommentarer: