tisdag 9 december 2008

Inspirerad

Åhh har suttit och kikat på Styleroom, mina tapeter känns bara hemskare och hemskare för varje bild jag ser. MÅSTE tapetsera om efter jul och ny gardin och lite färg i köket får det allt lov att bli! Åh längtar till den dagen man bestämmer sig för att skaffa egen lägenhet eller hus så man kan göra om evigt allt och lite till... Hittade en tjej med grym stil som gör egna tavler och grejer måste börja läsa hennes blogg :)

Har fått klapparna från bluebox idag, så nu ökade julkänslan med några procent efter att ha slagit in dem. Ska bege mig ut på byn imorn och köpa klappar till söndag...så bäst att hoppa i säng så jag tar mig upp ur sängen i tid. Jobbar 12-21.30 imorn...dryg dag. Vill va ledig på kvällen som alla andra men ja har ju Maggan och surra med imorn :)

Inga kommentarer: