tisdag 16 december 2008

Tisdag

Har äntligen hittat en lampa som jag skulle kunna tänka mig och ha i rummet. Men hittade den inte längre på Bolagrets hemsida, skit också...hoppas att den går att få tag på i af. Har suttit på Styleroom och drömt mig bort varje kväll. Så nu jäklar måste det bli en sväng till Ikea efter jul och inhandla mattor, soffbord, tyg till köket och lite annat bra och ha. Och så ska jag ge mig ut på jakt efter nå tapeter. För så här kan det ju bara inte se ut nå hemskt länge till!

Sitter och väntar på min kära mor som är i stan och handlar julklappar...hon ska komma hit och bjuda mig på middag :) Bra främmande som gör maten själv och bjuder på! Sen ska Jennie komma hit och se lite julkalandrar med mig, mys...

1 kommentar:

Anonym sa...

fårstår att du undrar vad mor köper......
Det är ju enda sättet att bli bjuden till dig, det är ju att bjuda sig själv:-)
Väntar på julmiddagen med röda underlägg..........
Kram mamma

love you