måndag 15 december 2008

Måndag..!?

Blev lagomt förvirrad imorse, klev upp strax efter nio. Duschade, åt frukost och lallade runt och när jag tittar på klockan är den 10.30!? Hjälp jag börjar nu tänkte jag. Men tiden kan ju inte bara flyga iväg, tittade på mobilen och den var bara 9.30 puh...sen säger Malou "Idag, tisdag(!?) ska vi prata om...." Va fan är det tisdag idag?? Hade drömt att jag jobbade en massa så jag var rädd att jag förträngt en dag...Så det ska bli otroligt skönt att va ledig över julen. På fredag drar vi till Stockholm för att bege oss vidare mot Tjeckien på lördagen...najs med skidåkning och umgås med de nära och kära.

Har just kommit in från en promenad med Jeanette, riktigt skönt med nå frisk luft och sällskap! Var förbi Glenn och Tina och kikade på deras lya också, fan nu vill jag verkligen tapetsera om på en gång!!

Nej nu blir det en kopp the och mys baki tvn..!

Inga kommentarer: