måndag 18 januari 2010

Älskar överraskningar!

Titta vad jag hittade i brevlådan idag!? :) Nä nu ljög jag det var Lena som kom ner och knackade på dörren med TVÅ paket :D Det ena var från mor med utbetalningskort för lönen, nya numret av Cosmopolitan och Vagabond. Det ANDRA paketet visade sig innehålla en KLOCKA, en bok och DVDer proppade med en massa kul att titta på :) Bland annat säsong tre av Californication, Sällskapsresan och Monty Python. TACK JON!!!Så nu lockar det inte alls att gå ut och promenera när jag fått så mycket annat att sysselsätta mig med, nästan så jag hoppas på storm och en dag hemma under täcket imorgon :)

Och kanske kanske kommer min kära syster ner och hälsar på mig i helgen... fick åka ner i en helt orörd backe idag efter jobbet, underbart åk! Kan dagen bli bättre än så här?? Nej...eller jo de skulle ju vara om herrn själv hoppade ur paketet och kom och kramades med mig!

1 kommentar:

Elina sa...

Sjuk snygg klocka och väldigt snäll pojke!Det är aldrig fel med överraskningar.