fredag 15 januari 2010

Sex, hugs and rock 'n' roll

Har skaffat mig en ny sysselsättning om kvällarna (ja jag har faktiskt jobbat på dagarna nu!) Sitter och ritar korsstygnsmönster, längtar efter att köpa väv imorgon och påbörja handarbetet och se om de blir nå bra. Ska göra nå tavlor med korsstygn, fick inspiration från fuldesign.se :) Så först blir det en med stjärnor, gitarrer, en döskalle och text "Sex, hugs and rock 'n' roll" Har snart gjort klart mönstret, fattas bara några fler stjärnor. Och så vill jag ha nån fin gammal ram som jag kan måla och sätta in broderiet i. Så nu är jag en äkta tant som sitter hemma med böcker och broderier och dricker kaffe och tittar på nyheterna om kvällarna :)

Har jobbat mån-fre, fantastiskt! Är "ledig" imorgon, ska jobba på Holiday på kvällen om jag får någon ordning på bilen :s Tordes inte fara och jobba ikväll i fall den inte startar, batteriet är nästan slut, är ju inte nån vits och fara och jobba några timmar och sen ta taxi hem...suck. Hade ju inte skadat med nån extra krona nu!!

Inga kommentarer: